Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kiên Định Tối Đa Hóa
Giá Trị Cho Cổ Đông

Chúng tôi có niềm tin rằng, Masan Consumer sẽ trở thành công ty Việt Nam đầu tiên được thế giới công nhận là "kỳ lân ngành tiêu dùng". Đây là nhiệm vụ cốt lõi của tập thể cũng như mỗi người tại Masan Consumer

Công Ty Tiên Phong Trong Lĩnh Vực Hàng Tiêu Dùng Nhanh

Hàng Đầu Việt Nam Sở Hữu Tốc Độ Phát Triển Và Biên Lợi Nhuận

Vượt Trội Trong Khu Vực Châu Á – Thái Bình Dương

28+ Năm
Phụng Sự Người Tiêu Dùng
1,2 Tỷ $
Doanh Thu 2024
26%
Biên Lợi Nhuận Sau Thuế
(NPATM) 2024
15-20%
Tỷ Lệ Tăng Trưởng Kép
Hàng Năm (CAGR)
Của Doanh Thu Và Lợi Nhuận Từ 2017-2024
27%
Biên Lợi Nhuận Trước Thuế, Lãi Vay Và Khấu Hao
(EBITDAM) 2024
98%
Hộ Gia Đình Việt Nam
Sở Hữu Ít Nhất 1 Sản Phẩm Masan Consumer
222%
Tỷ Suất Sinh Lời
Trên Vốn Đầu Tư
(ROIC)
313.000+
Điểm Bán Lẻ Truyền Thống
6.700+
Điểm Bán Lẻ Hiện Đại
63%
Tăng Trưởng Doanh Thu
Các Sản Phẩm Mới
Bình Quân Mỗi Năm
Từ Năm 2022 – 2024

5 Thương Hiệu Mạnh
Mỗi Năm Mang Về Doanh Thu
100+ Triệu $

Liên Tục Tăng Trưởng Có Lợi Nhuận Trong Nhiều Năm

Masan Consumer Tiên Phong Các Xu Hướng Tiêu Dùng Tại Việt Nam

Triệu $ 2022 2023 2024 CAGR FY22-24
Doanh thu 1.059 1.108 1.212 7,0%
Trong nước 1.021  1.066 1.161  6,7%
Gia vị 347 410 439 12,6%
Thực phẩm tiện lợi 305 331 362 9,0%
Đồ uống 175 180 207 8,7%
Cà phê 57 64 69 10,2%
HPC 52 72 75 20,1%
Khác 85 9 10 n.m2
Xuất khẩu 38 42 51 16,0%
Lợi nhuận gộp 437 509 656 13,8%
EBITDA1 259 294 327 12,3%
EBIT1 224 266 298 15,2%
NPAT 217 282 311 19,6%
PATMI 214 278 306 19,6%
Tăng trưởng doanh thu   4,7% 9,4%  
%GPM 41,3% 45,9% 46,6%  
%EBITDAM 24,5% 26,6% 27,0%  
%EBITM 21,2% 24,0% 24,6%  
%NPATM 20,5% 25,5% 25,6%  
Tải Báo Cáo ESG Đầy Đủ
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.